- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pačiam pasikeisti padangą tikrai sunku, tad daugelis važiuoja pas meistrus. Ten jau rikiuojasi eilės, pasakojama LNK reportaže.
Vienam automobiliui įprasta padangas pakeisti per 30 minučių, tačiau dėl meto prieš žiemos sezoną dirbtuvėse jau laukia eilės automobilių.
„Taip, eilės – ilgos, dabar registruojame jau tik nuo lapkričio 1 d.“, – sakė „Melgos“ padalinio vadovas Andžej Ostrovski.
Pirmieji žmonės, kurie registravosi ir aktyviai prašė padangų keitimo paslaugos, pasak A. Ostrovski, pasirodė jau rugsėjo pabaigoje.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
„Rugsėjo paskutinę savaitę jau sujudimas nemažas“, – prisiminė A. Ostrovski.
Atvažiuoti gerokai vėliau, tarkime, lapkritį, mažai tikimybės pasikeisti padangas operatyviai.
„Bus viskas užgrūsta, nes dauguma palieka viską paskutinei dienai“, – komentavo A. Ostrovski.
Pašnekovas priminė, kad vasarinės padangos tinkamai nustoja veikti, kai vidutinė paros temperatūra siekia septynis laipsnius šilumos.
„Jau tada žieminė padanga pradeda veikti efektyviau nei vasarinė“, – priminė A. Ostrovski.
Universalios padangos – ne sprendimas
Šiuo laikotarpiu keliuose gausu nukritusių lapų, dėl savo sukibimo šiuo atveju žieminės padangos irgi pranašesnės. Universalios padangos meistrams kelia šypsnį.
„Universalios padangos kaip amfibija, nei gerai plaukia, nei važiuoja“, – juokėsi A. Ostrovski.
Kita vertus, universalios padangos yra šioks toks sprendimas, bet tik tuo atveju, jei su automobiliu nevažiuojama esant ekstremalioms oro sąlygoms.
„Kai bus snygis, plikledis, šlapdriba. Jeigu tuo metu niekur nevažiuojate, universalios padangos – geras sprendimas“, – sutiko A. Ostrovski.
Padangų keitimo paslaugos kaina pakito, nes iškilo serviso išlaikymo kaštai.
„Konkrečiai mūsų tinkle nuo pernai kainos kilo dešimt proc.“, – pastebėjo A. Ostrovski.
Vienos padangos permontavimas kainavo dvylika eurų, o šį sezoną jau trylika.
Kai kurie vairuotojai skuba keisti padangas.
„Atvažiavau remontuotis truputį, užtrunka aptarnavimas tai kartu atsivežiau ir padangas. Nereikės važinėt du kartus“, – juokėsi senyvas vairuotojas.
„Vis tiek reikės kada nors pasikeisti, tad kam laukti, galiu dabar tai padaryt. Rami galva po to“, – savo nuomonę dėstė pakalbintas vaikinas.
„Visą laiką geriau pasiruošti iš anksto. Sakoma, kad žiema užklupo netikėtai. Niekada nežinai, kada oro sąlygos pasikeis. Šiek tiek geriau anksčiau pasikeisti, būsiu pasiruošęs staigiems oro sąlygų pokyčiams, atvėsimams“, – aiškino kitas jaunuolis.
Ilgos eilės
Registruotis galima iš anksto, tuomet laukti eilėse nereikės.
„Jei užsiregistruotumėte šiandien, atvykti galėtumėte tik lapkričio antroje pusėje“, – teigė „Tokvilos“ serviso vadovas Saulius Nagelis.
Tačiau kai kuriems nusišypso sėkmė.
„Kartais žmonės atsisako, tada galima papulti anksčiau. Tačiau žiūrint tvarkingai, tuomet teks laukti apie tris savaites“, – pripažino S. Nagelis.
Aplaidų elgesį dėl padangų S. Nagelis vertina savaip.
„Važiuoti, žinoma, galite, bet teks susidurt su pirmo sniego ir ledo problema. Tad padangas reikėtų keisti anksčiau. Dvi pusės: jei žmogus važinėja mažai, keistis gali ir spalio pradžioje, padangoms nieko neatsitiktų. Jei važinėjate daug, padangas reikėtų keisti vėliau. Bet būtina keisti iš anksto, kad nereikėtų savęs kaltinti“, – patarė S. Nagelis.
Šiuo metu kai kurie jau važinėja su žieminėmis padangomis.
„Padangos žieminės prieinamos kelių rūšių. Štai nedygliuotos padangos turi minkštesnio mišinio. Nuo įkaitimo ši padangų rūšis labiau dils, jos neskirtos taip atiduoti vandenį, kaip vasarinės padangos. Pritaikymas vis tik važiuoti sniegu“, – tikino S. Nagelis.
Pasak jo, visuomet geriau tikros žieminės padangos, nes mūsų keliai dėl oro sąlygų itin keičiasi: vieną dieną vanduo, kitą dieną ledas ir t.t.
O štai padangos su protektoriumi „Regitroje“ leistinos iki 3 mm ilgio, tačiau reikia turėti omeny, kad šių padangų stabdymo kelias visiškai keičiasi.
„Kiekvienam pagal pasirinkimą, padangas reiktų keisti kas tris keturis metus“, – teigė S. Nagelis.
O nuo lapkričio 10 d. policijos pareigūnai pradės tikrinti automobilių padangų būklę, jei techninių reikalavimų jos neatitiks, vairuotojams baudos.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas svarstys siūlymą įpareigoti pavežėjus fiksuoti vaizdą ar garsą automobilio salone3
Seimas svarstys siūlymą įteisinti prievolę pavežėjams automobilio salone įrengti vaizdo registratorių ar garso įrašymo įrangą. ...
-
Vardinių numerių kaina klaipėdiečių nebebaugina: koks užrašas – populiariausias?6
Nuo šių metų pradžios vardiniai automobilių numeriai ženkliai pabrango, bet uostamiesčio gyventojų tai nesustabdė – šiemet tokius numerius įsigijo triskart daugiau klaipėdiečių nei pernai. Unikalūs valstybiniai numeriai tampa d...
-
Kauno senamiestyje – parkavimo pokyčiai27
Kauno taryba priėmė sprendimą apmokestinti įvažiavimą į Senamiestį tiems, kurie šią zoną kerta tranzitu. Kad sistema veiktų tinkamai, reikia pakoreguoti ir parkavimo zonų įkainius. ...
-
Seimas spręs dėl baudų už taršius automobilius7
Seimas ketvirtadienį balsuos, ar sušvelninti vairuotojų ir savininkų atsakomybę už jų automobilių keliamą taršą keliuose. ...
-
Įvardijo, kokiomis priemonėmis bandys suvaldyti kelių erelius: ne visi vertina teigiamai61
Kelių direkcija kuria planus, kaip suvaldyti greičio viršytojus. Tiesa, galbūt naujų greičio matuoklių ir nestatys, tačiau perėjų ir vadinamųjų „gulinčių policininkų“ bus daugiau. Saugaus eismo ekspertai įsitikinę, kad preven...
-
Palangoje atidarytas didžiausias Vakarų Lietuvoje elektromobilių įkrovimo parkas24
Penktadienį Palangoje atidarytas didžiausias Vakarų Lietuvoje elektromobilių įkrovimo parkas. ...
-
Stebėtinas aplaidumas: prasitęsti vairuotojo pažymėjimą vėluoja tūkstančiai18
Lietuvoje daugiau kaip 1,5 mln. žmonių turi vairuotojo pažymėjimą, tačiau kasmet šimtai tūkstančių lietuvių vėluoja laiku jį pasikeisti. Taip vairuotojai ne tik rizikuoja gauti baudą, bet ir gali turėti nemalonumų įvykus eismo įvykiui. ...
-
Japonų motociklui – titulas Lietuvoje
Antrą kartą Lietuvoje surengtą konkursą „Metų motociklas“ laimėjo japonų kūrinys – „Honda CRF 1100D4 AfricaTwin“. ...
-
Kelyje prireikė pagalbos? Pirmasis stabtelės estas2
Estijoje – paslaugiausi vairuotojai, o mažiausiai linkusiųjų sustoti ir padėti kitiems – Lietuvoje. ...
-
Taurelės magija vis dar stipresnė už bausmę2
15 proc. vairuotojų Lietuvoje prie vairo yra sėdę neblaivūs, o 8 proc. teigia atsidūrę situacijoje, kai buvo atkalbinėjami nuo vairavimo išgėrus. ...